woensdag 10 augustus 2016

Hardlopen in de #zomer over zandpaden! @Norg

Vanmorgen 10,6 km hardgelopen het overgrote deel ging over zandpaden.
Hoewel het nu zomer is, viel de temperatuur erg tegen vanmorgen.
Met kans op stevige regen buien ben ik toch gaan lopen.
En het ging best wel goed.
De zandpaden lagen er redelijk droog bij, af en toe waren er wel zeer natte plekken.
Daar ben ik wel bij langs gelopen, met een wedstrijd is het gewoon gaan en het beste er van hopen.

Met de Kiprun trail schoenen had ik voldoende grip op de paden.
Geen geglibber onderweg tijdens het lopen, en dat moet ik zeker niet hebben dat is een gruwel voor mij om mijn evenwicht te kunnen bewaren.


Vanmorgen vond ik het wat fris buiten en heb besloten om de Suplex hardloop broek van Pixie erbij aan te trekken.
In het begin had ik wel een beetje spijt is deze broek nu niet te warm.
Maar als de wind op kwam bij een aankomende regenbui daalde de temperatuur flink en toen was ik wel weer blij dat ik daar voor deze broek heb gekozen.


Wat heel veel mensen niet begrijpen dat ik wel kan wandelen en hardlopen maar fiets op een driewiel fiets.
Dat kan ik mij goed voorstellen hoor, deze vraag stel ik mij de hele dag voor en ik wacht nog steeds op antwoord.
Het menselijk brein zit ingewikkeld in elkaar waarom het ene niet wil en het ander wel dat begrijp ik ook niet altijd.
Het is wel iets wat enorm frustrerend is voor mij, ik dat ik iets niet meer kan en voor anderen dat zij niets aan mij kunnen zien.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews