vrijdag 26 augustus 2016

@raisinhope_nl #Fietsen op driewiel fiets en kunnen #Hardlopen?

Je doet aan hardlopen maar je fiets op een driewiel fiets?
Deze vraag - opmerking krijg ik regelmatig.
Ik kan wel uit leggen wat mij is overkomen en wat wel of niet werkt, maar waarom ik het ene wel kan en het andere niet meer, sorry dat kan ik niet.
Dat mensen mij dit vragen begrijp ik wel, weet wel zeker dat ik mij dit ook zal afvragen als dit bij iemand anders zo is.
Ik heb wel geleerd de laatste jaren dat #NAH iets is wat bij velen erg onbekend is.
Dat is ook wat de Raisin Hope Foundation doet informatie voor en over NAH doorgeven.
Er is nog zoveel onbekendheid over NAH, hoe en waarom en wat je er aan kunt doen.
Onbekent betekent vaak ook niet begrepen worden door anderen.

Niemand heeft er om gevraagd dat zijn/haar leven plotseling drastisch verandert is.
Wakker worden en dat je je lichaam niet doet wat je verwacht wat het zou moeten doen.
Je omgeving die je niet meer begrijpt en niet weet wat ze met je aan moeten.
Dat je zegt dat je dingen niet meer kunt en andere dingen wel.

Fietsen heft mij geholpen om mezelf te kunnen verbeteren (herstellen) om NAH te kunnen verwerken en er beter mee om te kunnen gaan.
Zeker wat belangrijk is dat ik lichamelijk en geestelijk sterker ben geworden.
Het lukt mij nu ook meer dingen te kunnen doen, denk wel dat ik dit ook wel kon maar iets durven te doen is iets heel anders.
Beweging is goed voor iedereen, helaas kunnen wij als NAH getroffenen niet goed met anderen mee doen.
NAH heeft ons ongewenste beperkingen gegeven die het soms onmogelijk maken om mee te kunnen doen.
http://www.raisinhope.nl/rhf-fietsnetwerk

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews