vrijdag 1 juli 2016

@runnersworldnl @pearlizumi @cwxbenelux Hardloop rondje op de Pearl Izumi EM ROAD N3

Vanmiddag een rondje hardgelopen met de Road N3 schoenen.
deze schoen zijn wat zwaarder dat wat ik gewend ben, maar de de ronde vorm van de zool aan de onderkant lopen de schoen niet zwaarder.
Door de ronde vorm ging het neerkomen van de voet bij de hak veel soepeler dan eerst.
De voet gaat dan in één beweging door voor de afzet aan de voorkant van de voet.
De dikke zool geeft mij wel het gevoel dat ik steviger in mijn schoen sta.
Voor de duidelijkheid voor mijn gevoel, als dit werkelijk ook zo is weet ik niet.
De CWX Stabilyx Tight en de ParlIzumi schoenen werkten voor mij goed samen.
De tight zorgde dat mijn benen gestabiliseerd op en neer gingen, de schoen zorgden er voor dat ik lekker liep.
Ik geef wel toe ik moet nog steeds wennen aan de schoenen, vooral ook de manier van rennen is net even anders.
Wat ik zeker niet verkeerd vind, een wat andere loophouding  zorgt dat je spieren alert blijven.
Ik zou aan iedereen aanraden om deze schoenen te gaan proberen!
Is het wat voor jouw, dat weet ik niet, ik ben er erg blij mee een zeer welkome aanvulling voor het hardlopen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews