maandag 4 juli 2016

@loopmaatjes @Runkeeper @skyradio101fm 9km hardgelopen

Vanmorgen de week lekker begonnen met 9 kilometer hardlopen.
Sport armband om, telefoon er in, kop telefoon aan gesloten.
Ik vind Sky radio een leuke zender om te luisteren deze ingesteld, runkeeper gestart en lopen maar.
De eerste meters waren nog zwaar maar snel had ik een fijn en prettig tempo lopen gevonden.
En het ging best lekker, waar ik normaal rechtsaf ga dacht ik eerst nog een stukje verder dan maar weer zien.
Door de muziek liep het vandaag zo lekker dat ik er een groot rondje van heb gemaakt.
Genieten van de rust, het leek soms bijna uitgestorven, bijna niemand onderweg tegen gekomen, en van het mooie weer vandaag.
De verwachtingen zijn dat aan het einde van de week het weer nog mooier zou worden, noe van mij mag het.
Ik wil ook graag er weer op uit op de fiets.
Over 14 dagen begint de Drentsefiets4daagse weer zou graag nog wat kilometers gefietst willen hebben vooraf.

Vanmorgen met de PearlIzumi N3 gelopen met CWX-Tight en Thundersports shirt en Pixie shirt een mooie en goede combinatie om te kunnen presteren.
Er is meer sportkleding die je spieren en dergelijke ondersteunen o.a. door compressie om meer uit je lichaam te kunnen halen of sneller te herstellen.
Ik vraag mij af als dit ook werkt als je vermindert kracht hebt aan één kant van je lichaam?
Ik zou dit graag willen ervaren en ontdekken, aan dit soort kleding zit wel een prijs kaartje aan.
Wie weet ooit komt het daarvan om deze te kunnen aanschaffen.

Gelopen rondje van vandaag op Runkeeper


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews