vrijdag 29 juli 2016

@raisinhope_nl 15km Hardlopen tijdens Ultratrail Drenthe op 28 December 2016

Op 28 december 2016 wil ik 15km hardlopen tijdens de Ultratrail Drenthe.

De Ultratrail Drenthe is de mooiste trail van Nederland. In hartje winter schotelen wij je bossen, natuurgebieden, beekdalen en weilanden voor. Deze extreme uitdaging is op 28 december 2016. Je kunt kiezen uit drie afstanden; de 56, 30 en 15 kilometer. De trails zijn voor zo'n 90% onverhard.

Vanmorgen heb ik ruim 7,5K gelopen, de helft wat ik die woensdag wil gaan lopen.
Sinds mei 2009 heb ik NAH, hardlopen en nog veel meer wilde opeens niet meer.
Sporten kon ik niet meer, behalve fietsen op de #easyrider driewiel fiets.
Door het fietsen verbeterd mijn conditie en uithouding vermogen  en het leidde zelfs tot enig herstel.
Schrijven met rechts wilde opeens weer, maar ook kon ik opeens weer hardlopen.
Even snel een stukje te kunnen rennen om iets te kunnen halen dat was wat ik erg graag wilde.
Het begon met kleine stukjes deze stukjes werden stukken en ondertussen mee gedaan met hardloop wedstrijden over 5km.
Tijdens trainingen wel eens langere afstanden gelopen, 7,5 - 10 kilometer, nu wil ik gaan voor de 15 kilometer tijdens de Ultratrail Drenthe.
In 2014 heb ik in 1 maand 1000km gefietst voor Raisin Hope Nederland.

Dankzij het fietsen kan ik weer hardlopen, dit zou ik ook graag willen dat het bij andere NAH getroffenen zal gebeuren tenminste herstel om weer iets te kunnen doen.
Raisin Hope zet zich in om fietsen te realiseren voor deze mensen opdat zij kunnen fietsen met een aangepaste fiets.

Als men vraagt wat levert het nu op als je zou gaan fietsen, kijk naar mij!!!
Van bijna niets meer kunnen kan nu weer best veel, en wat belangrijk is ik geniet van het leven ondanks mijn beperkingen.


Raisin Hope is o.a. bezig om een fietsen netwerk op te zetten.

Klik hier:!!!  Steun mensen met hersenletsel en geef voor hun vrijheid!

 

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews