zondag 31 juli 2016

@pixiebodywear @Norg 11,5 Kilometer Hardloop rondje op Zondag morgen.

Zo kwam ik vanmorgen weer terug van mijn hardloop rondje.
Flink bezweet en moe maar met een voldaan gevoel.
Bijna geen wind en een voor mij een lekkere temperatuur ging het erg lekker.

Op Facebook zag ik vanmorgen een herinnering van 1 jaar geleden, het ging om de hardloop broek van Pixie de bedoeling was deze eigenlijk voor tijdens het fietsen te dragen.
Het is een hardloop  broek en heb deze daar het meest voor gebruikt.
De broek ruikt niet meer als nieuw maar ziet er zeker nog als nieuw uit.
De bedrukking www.driewielerzitfiets.nl zit er nog steeds perfect op.
Zelfs na tig keer de broek gewassen te hebben kan ik geen beschadiging zien.
Ben ik tevreden over deze broek, ja super tevreden kun je beter zeggen.
De sport shirt heb ik nu een ½ jaar en zit perfect en draagt heerlijk tijdens het sporten.
Goede en mooie sport kleding zorgen er zeker voor dat je comfortabel kunt sporten en je je zelf prettig  voelt.
Strakke kleding blijft goed zitten en onbezorgd sporten verbeterd automatisch je prestaties.
Pixie.nl is daar zeker goed in geslaagd.
Zelf heb ik een gemiddeld postuur maar die gene die dat niet hebben, de kleding kan aan gepast worden naar jouw maat zodat echt iedereen comfortabel kan sporten.

Nu lekker onder de douche en vanmiddag rustig aan doen.



Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews