donderdag 4 augustus 2016

Stortregen @Norg #RunforNAH


Hardlopen in het bos dat is wat ik vanmiddag wilde gaan doen.
Hoewel het vanmorgen droog was wel met een stevig windje hebben we hier vanmiddag regenbuitjes wat je beter stortbuien kunt noemen.
Ik ben niet van suiker, maar dit hoeft van mij ook weer niet.

Graag zou ik de running trail schoenen willen uit proberen, hopelijk werkt het weer morgen beter mee.
#RunforNAH neem ik zeker serieus, 15km lijkt misschien niet een lange afstand, voor mij is dat wel een lange afstand.
Door NAH is mijn rechterkant veel aan kracht kwijt.
Het gaat mij zeker lukken, iets doen voor anderen en wat ook erg belangrijk is!
Voor mijzelf, dat ik ondanks mijn NAH toch kan presteren.
Wereld recors zal ik zeker niet verbreken, in mijn geval is meedoen zeker belangrijker dan winnen, maar deze uitdaging volbrengen dan heb ik mijn doel bereikt.

Is hardlopen iets voor jouw en wil je samen met mij 15km hardlopen op 28 december, doe dan met met mij.
Ik hoop van je te horen, dat kan via het contact formulier!



Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews