zaterdag 9 juli 2016

Hardloop rondje 100% zeker ik ga 15km lopen #Ultratrail Drenthe


Vandaag een rondje hardgelopen.
Beginnend thuis met lichtjesde spieren rekken/strekken.
De eerste paar 100 meter warm gelopen en bij de lataarnpaal bij de ijsbaan opnieuw de spieren rekken.
Mijn vast plekje deze lataarnpaal om te rekken en strekken en zoals je ziet hij staat nog recht.





Na dit gedaan te hebben startklaar om te gaan hardlopen.
Nu in een wat sneller tempo dan de eerste meters.
Water mee voor onderweg, het was al wat warm om het te kunnen noemen.
In het begin op verharde (schelpenpad) gelopen, over gegaan in harde zandpad richting Langelo.






De NAM brengt je energie stond er op het bord ik dacht als ik dit bord vasthoud krijg ik misschien een extra energie stoot.
Helaas het enige wat ik er van vernam was toen ik thuis onder de douche met warm water stond.
Maar goed het was het proberen waard.
Tijdens deze korte pauze weer water gedronken.
Lauw water voor mij, koud water krijg ik niet goed weg en daar moet ik van boeren wat mij niet lukt.




Vanaf de Nam locatie naar Langelo gelopen op dit pad met dubbele rij bomen aan elke kant.
Je zou denken aan een oprijlaan naar een mooi en statig landhuis.
Dat helaas niet maar je komt dan uit in het dorp Langelo, wat ook mooi is.

28 December is er de Ultratrail Drenthe in Roden.
Dan kun je verschillende afstanden lopen 56km, 30km en 15km.
ik heb mij voorgenomen om de 15km te gaan lopen.
De start is om 10.00uur, ik hoop om 12.00 weer terug te zijn.
Een snelle tijd zit er voor mij niet in, het halen zelf is voor mij de grootste prestatie en dan om als held in Roden te ontvangen worden klinkt als muziek in de oren.

15km Daar moet ik nog wel voor trainen, nu red ik 10km misschien 11km, ik ga ervan uit dat dat wel goed komt.
Het is een hele uitdaging maar denk ook een goed doel om mee bezig te zijn.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews