woensdag 15 juni 2016

@loopmaatjes @ActionNederland hardlopen met muziek

Muziek luisteren via oortjes in mijn oren is niet echt iets voor mij.
Niet prettig voor mijn evenwicht dan, wel fijn om naar muziek zelf te luisteren.
Oortjes tijdens het hardlopen beviel mij helemaal niet, veel last van windgeruis, waardoor ik de muziek toch redelijk hard moest zetten.
Met dikke oordoppen op vind ik helemaal niets.
Het werd dus zonder muziek hardlopen.
Totdat ik deze oordopjes (foto) zag liggen bij de Action.
Deze mee genomen maar in de winkel toch getwijfeld, deze zelfs weer terug gelegd.
Maar voor afrekenen toch de oortjes mee genomen.
Thuis eerst uit geprobeerd, het was even uitzoeken maar het voelde goed.
Vanmorgen voor het eerst deze oortjes in gedaan met hardlopen.
De oortjes bleven goed in mijn oren zitten, geen raar ding op hmijn hoofd maar in de nek.
De uiteinden bleven goed achter mijn oren zitten zonder mij er aan te hoeven ergeren.
Bij deze oortjes geen last van wind geruis in mijn oren.
De muziek kon ik zachtjes aanzetten en meer op de achtergrond houden, zonder last van mijn evenwicht te krijgen.

Eerlijk gezegd moest ik wel wennen aan muziek tijdens het lopen, ik moet nog leren om een prettig loopsnelheid te kunnen aanhouden op de maat van de muziek.
Snelle muziek nummers lieten mij sneller lopen, wat mijn lichaam niet gewend was en ik daardoor toch wat stukjes moest wandelen.


Het lichte gevoel wat ik had tijdens het lopen, vleugels heb ik niet gekregen. maakten het wat makkelijker voor mijn schoenen.
Denk eerder dat ik door de muziek het gestamp van mij niet gehoord heb.
Maar toch, het gevoel dat je zweeft maakt je wel gelukkig.
Behalve dat je nat van het zweet thuiskomt.
Ik heb al veel bereikt, het einde is nog niet in zicht, maar doorgaan zal ik totdat het niet meer kan.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews