vrijdag 13 mei 2016

@Worteldagen Afstand loper of Tijd loper? Ik geniet van het hardlopen.



Afstand loper of Tijd loper? Ik geniet van het hardlopen.
Vanmorgen met zeer positieve zin weer gaan hardlopen.
Na 5 dagen niet kunnen lopen door een blessure aan mijn teen, lukte het vandaag goed.
Een snelle tijd werd het niet vandaag, ik ben meer een afstand loper op mijn eigen prettig voelende hardloop snelheid.
Sneller willen lopen? Ja ik wil wel, dat lukt mij nu (nog) niet.
Er is wel een loopgroep hier in Norg, Loopsport Norg alleen trainen zij op zondag morgen en die dag kan ik bijna nooit.

Het weer werkte vanmorgen ook voor mij goed mee, niet koud maar zeker ook niet te warm.
Al scheelt het erg veel dat de route voor het meeste deel onder de bomen was.
Erg handig als je in een bosrijk gebied woont.

Gelopen route van vandaag: Strava App

Dit weekend zijn de Worteldagen weer in Norg.
Dit jaar voor de 11e keer.
Zeker de moeite waard, zoveel te zien en te beleven.

Worteldagen Festival 2016  'in Vogelvlucht'                               let op: reserveren 06-16073347

De 11e editie van Worteldagen; het kleinschalig beeldend locatie theater festival in Norg van 13 t/m 16 mei, in het Pinksterweekend.

Vrijdag 13 mei Festival Start!!                     Wat is Worteldagen?

De kracht van festival Worteldagen blijft zoals in de afgelopen jaren; kleine groepjes mensen onder begeleiding van een gids bezoeken een route met daarin vier korte beeldende performances. Een route duurt gemiddeld een uur, fietsend of wandelend.

Kom naar Norg en laat je tijdens Worteldagen meevoeren naar bijzondere bestemmingen, check in bij de meest fantastische routes.

Er komen naar verwachting dit jaar 50 theaterstudenten; Academie Minerva  - Groningen, Hogeschool vd Kunst Utrecht - Utrecht, Academie v Popcultuur - Leeuwarden, Hogeschool vd Kunst, ArtEZ - Zwolle. 

 


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews