donderdag 26 mei 2016

@loopmaatjes @cwxbenelux @pixiebodywear Hardlopen in het bos @Norg

Vanmorgen hardgelopen in het bos, heuveltje op en heuveltje af.
Meer hoogte meters dan normaal heb ik vandaag gedaan, elk heuveltje is voor mij een zware opgave.
Dat kon ik goed aan mijn rechterbeen voelen, hij protesteerde meer dan normaal.
Ondaks dat ging het lopen erg goed, tijdens het lopen ook de loop snelheid afgewisseld.
Wandelen, rustige hardloop snelheid en zo snel als ik kon lopen.
Zwaar maar toch goed te doen, dat blijf ik proberen en hoop dat het mij dan lukt om langere stukken met een hogere snelheid te kunnen hardlopen.

De CWX Stabilyx tight hielp mijn benen om dit te kunnen doen.
De extra steun van de beenspieren kan ik zeker goed gebruiken.
Vooral als ik moe begin te worden merk ik dat helemaal aan de benen.
Op dat moment kan ik de extra steun voor mijn benen goed gebruiken.
Rechtop blijven kost mij enorm veel energie, deze energie gebruik ik liever om vooruit te kunnen komen.

Dit is één van de vele heuveltjes die ik bedwongen heb.
Voor menigeen stelt dit niet veel, voor voor mij kunnen deze "kleine" heuveltjes meer als een kleine berg aan voelen.
Het indelen van de tijd is voor nu moeilijker dan een paar maanden geleden.
De manier van trainen en wat en hoe en zeker wanneer is erg afhankelijk van de tijd die ik en en hoe ik mij voel.
Hardlopen doe ik graag, maar fietsen doe ik nog veel liever.
Fietsen is voor mij mooie omgevingen, erop uit zijn, en conditie opbouwen en vast houden.
Dankzij die conditie is het mij ook weer gelukt om te kunnen hardlopen.

Gelopen route van vandaag op Runkeeper

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews