woensdag 1 juni 2016

@pixiebodywear @Norg Woensdag ochtend hardloop rondje

Vanmorgen lekker gelopen met een temperatuur van 18-20 graden.
Ja ik loop met een lange broek en een fijne wat dikkere t-shirt.
Ben ik een koukleum? Wat mijn lichaam betreft wel.
De temperatuur kan mijn spieren opeens laten verlammen.
Liever te warm dan te koud en opeens stil komen te staan met spieren die niet meer mee willen werken.
De sportshirt van Pixie is van Supplex, dit materiaal is ademend, zacht, droogt snel en blijft zeer lang mooi.
Dit geld ook voor de hardloop broek.
Mijn eigen gekozen tekst blijft na het vele dragen en gewassen te hebben  perfect zitten, net als toen ik de broek nieuw gekregen heb.
De volgende broek met eigen tekst komt daar ook weg, nu alleen nog een goed en passende tekst op de broek die bij mij past.

Vandaag op een rustig ruim 5 Kilometer hardgelopen.
Het lopen gaat mij steeds beter af.
Onderweg kunnen genieten gaat ook steeds beter nu ik mij niet meer voor 100% en meer hoef te concentreren op het lopen alleen.

Gelopen route op Runkeerper

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews