donderdag 28 april 2016

@cwxbenelux @ThunderSportsNL @pixiebodywear @Norg 4 mijl hardlopen op #koningsdag

Gistermiddag 4 mijl hardgelopen in Norg op koningsdag.
Gelukkig bleef het droog een aantal uren.
In één groep  de 1,2,3 en 4 mijl samen gelijk gestart.
We begonnen op verharde ondergrond, toen over in gras wat ik zelf wat zwaar vond.
Na gekeerd te hebben moesten we over een stukje zandpad, tenminste dat was het eerst nu was het meer een blubber stuk.
Nat en glad, dat is echt iets zeker niet voor mij.

Met de Insulator Tight konden mijn benen de temperatuur goed aan en kregen genoeg steun.
Met de Thundershirt goed op temperatuur gebleven, geen last van overtallig zweet.
Daaroverheen een Heren Sportshirt van Pixie was ik er helemaal klaar voor om te hardlopen.

4 Mijl = 6,437km kon ik goed volhouden, ik vond een fijn en prettig loopritme die ik de hele tijd gevold heb.
Vorig jaar durfde ik het nog niet aan om mee te doen met hardlopen, daar was ik nog niet getraind genoeg voor om het te kunnen volhouden.
Wel had ik mij voorgenomen om dit jaar mee te doen, welk weer het ook geworden was ik had mee gedaan, of het had afgelast moeten zijn.

Voordeel was dat het dichtbij was, geen moeilijkheden om er te kunnen komen.
Met de fiets is het niet altijd makkelijk om ergens te komen en na het lopen weer naar huis te fietsen.
Wie weet komt daar ooit nog eens verandering in.




Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews