maandag 25 april 2016

@BeweegdorpNorg 1-2-3-4 mijl #Hardlopen op Koningsdag @Norg

Woensdag 27 april koningsdag in Norg.
Verschillende programma's de hele middag.
Maar ook de 1-2-3-4 mijl hardlopen.
Vorig jaar was ik nog niet zo ver om daaraan mee te kunnen doen, maar dit jaar zeker wel.

Vandaag op het moment dat ik dit typ, komt de regen met bakken uit de lucht vallen.
Als het tijdens het hardlopen regent vind ik niet zo erg, maar hardlopen is niet alleen sportief maar ook erg leuk.
Met mooi weer is lopen nog leuker, niet alleen voor de loper maar ook voor de omstanders.
De weer verwachtingen zijn voor woensdag niet echt positief te noemen, moet daarom zelf maar positief blijven.
Ik zeg dat het woensdagmiddag droog is punt.

Vanmorgen 7,44km gelopen.
Een fijne training loop voor woensdag.



Ik kan goed merken dat mijn conditie  is verbeterd, durf nu ook meer dingen te doen.
Hoe meer ik doe merk ik goed aan mijn energie verbruik.
Mijn capaciteit is een heel stuk groter geworden.
Maar ik heb nu ook meer rust tijd nodig om verbruikte energie weer bij te vullen.
Met weinig energie of heel veel energie te gebruiken herstel en rust tijd blijven altijd nodig.
Het moeilijkst vind ik hoe dit het beste in te kunnen delen.
Al leer ik elke dag weer hoe ik daarmee om moet gaan, elke inspanning is weer anders en reageer daar ook elke weer anders op.
NAH beteken niet dat je niets meer kunt, het vraagt enorm veel van je lichaam en geest.
Bijna alles vraagt om een andere benadering en oplossing nadien.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews