maandag 14 maart 2016

#running in @cwx_usa @cwxbenelux #stabilyxtight @Norg

Vanmiddag een heerlijk trainings-rondje gemaakt in/om de bossen van Norg.
Het is vandaag heerlijk weer om buiten te sporten, zon en weinig wind met een lekkere temperatuur.
Buiten zijn en tot gelijk sporten is voor mij de manier om te genieten en inspannend bezig te zijn.
Zo maandag middag heb ik 1 hardloop maatje gezien.
Ondanks dat het het weer achter het glas  er heel mooi uitziet, was het nog wel wat frisjes buiten.
Voor mij geld dan dat ik mij goed moet kleden, meer dan wat aangeraden wordt, dat is voor mensen die "niks" mankeren.
Bij mij  als NAH getroffene geld die regel niet echt, als mijn spieren te koud worden dan is de kans op verkramping erg groot, en daar vallen mijn longen ook onder.
Geen pretje als de longen niet zo mee werken dat wat ik graag zou willen.
Om dat zoveel mogelijk te voorkomen heb ik meer boven kleding aan dan gemiddeld.
En ik draag natuurlijk een lange hardloopbroek!
Een lange broek zie en hoor je veel mensen denken, ja voor mij is dat de Stabilyx Tight van CWX.
Deze running tights geven mijn benen de steun en stabiliteit die ik nodig heb om goed te kunnen lopen.

Mijn rondje van vandaag is: Klik Hier


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews