woensdag 16 maart 2016

@pixiebodywear @vanraam BRAINPOWER #running @Norg

BRAINPOWER
Dat is voor mij de reden waarom ik aan hardlopen, fietsen, wandelen en zwemmen doe.
Sporten geeft mijn hersens de power om door te zetten, om positief te blijven en te blijven proberen.
Bewegen kost mij erg veel energie, maar door het bewegen kan ik ook meer energie opbrengen.
Uiteindelijk lijdt dat tot lichamelijk en geestelijke verbetering.
Niet alle stappen vooruit zijn een verbetering.
Brainpower geeft je de kracht om soms eerst een stap opzij te zetten en dan pas verder vooruit te gaan.
Bij iedereen is dat verschillend, maar jij kan als persoon het beste voelen hoe je lichaam op iets reageert.
Sinds ik in Norg woon en steeds meer en meer begon te fietsen op de #easyrider ben ik vooruit gegaan.
Lichamelijk maar zeker ook geestelijk.
Mijn uithoudings-vermogen is de afgelopen 4 jaar erg vergroot.
Hierdoor lukt het mij om het langer vol te kunnen houden, ook al gaat het niet zo als ik graag zou willen, nu heb ik wel meer de kracht om dan toch door te gaan.
De hersenen bepalen de lichamelijke grenzen van je lichaam.
Door te trainen kun je je grenzen verleggen meer naar wat voor jouw de grenzen zijn.
Ik heb de afgelopen jaren mijn grenzen steeds kunnen vergroten, dat ging echt niet zonder slag of stoot.
Vaak terugvallen gehad maar toch steeds blijven proberen.
De oude Diederik wil ik niet meer worden, je zult het met met de nieuwe Diederik moeten doen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews