woensdag 24 februari 2016

@Drenthenaren @cwxbenelux @ThunderSportsNL @Norg Hardlopen in de Bossen.

Hardlopen door het bos, je ruikt de bomen, je hoort vogels.
Het bos is een mooie plek om te ontspannen.
Zelfs tijdens een inspanning van het hardlopen geeft je een gevoel van rust.
Dat is een voordeel dat ik in Drenthe woon, een bosrijke omgeving om heerlijk te kunnen creëren.

Vanmorgen was het wel koud te noemen buiten.
Bijna geen wind maar wel een lekker zonnetje erbij.
Door een combinatie van de Clima Balance Tight van Thundersports en de Stabilyx Tight van CWX had ik geen last van koude benen, en toch de extra ondersteuning om goed te kunnen lopen.
Nou goed, mijn gedachten waren op heel veel plekken tegelijk, waardoor de concentratie op het hardlopen wel moeilijk en vermoeid maakte.
Het lopen zelf gaf mij wel een goed gevoel, inspannen in de buiten lucht wat wil je nog meer.

De komende tijd zal het regelmatig allemaal wat vreemd en raar aan voelen.
Nu ik alleen ben, nou ja alleen Moortje (poes) is er ook nog, zij houd me goed gezelschap.
Nu zijn er veel dingen die geregeld moeten worden wat zeker afleiding geeft, de reden waarom wordt daar zeker niet mooier om.
Het leven gaat door zegt men, waarom zoveel in één keer achter elkaar.
Ik hoop echt dat ik komend jaar toch wel wat positiever kan afsluiten.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews