donderdag 4 februari 2016

@skyradio101fm lanceert twee nieuwe online radiostations Running Hits en Non-stop 80’s

Naarden, 4 september 2015 – Sky Radio heeft er twee nieuwe online radiostations bij: Running Hits en Non-stop 80’s. Sinds vandaag zijn deze te beluisteren via de app en skyradio.nl. De non-stop muziekzender vierde de lancering van de stations vanmiddag uitgebreid na afloop van de 13e editie van de Sky Radio Run. Het aantal online radiostations van Sky komt hiermee op 10 in totaal.Al jaren is Sky Radio verbonden aan de sport hardlopen. Het non-stop muziekstation is mediapartner van diverse grote hardloopevents, zoals de Marathon Rotterdam, de Dam tot Damloop en de Zevenheuvelenloop. Running Hits werd daarom geïntroduceerd en sluit, evenals Non-stop 80's,mooi aan bij de totaallijst van de online radiostations.Running HitsMet Sky Radio Running Hits genieten sporters van up tempo hits die speciaal zijn geselecteerd voor tijdens het hardlopen. Uiteenlopende songs van populaire artiesten als Katy Perry, Avicii en Coldplay motiveren de renners om alles te geven tijdens het beoefenen van hun favoriete sport.Non-stop 80'sGa terug in de tijd met Sky Radio Non-stop 80’s. Met de beste muziek van iconen als Michael Jackson, Madonna en U2 sluit dit nieuwe online radiostation perfect aan bij Non-stop 90’s en Non-stop 00’s die eerder werden gelanceerd.Sky Radio's online radiostationsSky Radio biedt in totaal 10 online radiostations: 101 FM, Hits, Summer Hits, Running Hits, Lounge, Lovesongs, Non-stop 80's, Non-stop 90's, Non-stop 00's en Christmas.

Hardlopen doe ik graag en met muziek op de achtergrond gaat het vaak heerlijk.
Met de muziek blijf ik lekker doorlopen en ondertussen in gedachten met andere dingen.
Dit geld ook voor binnenshuis trainen op de crosstrainer.
Maar wel met muziek op de achtergrond en niet via oordopjes in mijn oren.
Luisteren via de oordopjes gaat wel goed met wandelen, bij hardlopen gaat dat niet goed.
Muziek uit de oordopjes lijkt mijn hersens wat te veel.
Rechtop blijven en vooruitkijken kost mij al er veel moeite, muziek uit oordopjes lijken mijn evenwicht te verstoren.
Door te wisselen van omgeving blijf ik genieten wat ik om mij heen zie.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews