zaterdag 6 februari 2016

@Kalenji Lekker begin van het weekend, #hardlopen @Norg

Vandaag zaterdag 6 februari een prettig en lekker rondje hardgelopen.
De afgelopen dagen waren spannend, dat bis voor mij erg vermoeiend.
Door het sporten wordt negatieve energie omgezet in positieve energie.
Met Hans gaat het langzaam maar wel de goede kant op.
Dat brengt hoop en wat rust, hij is er nog lang niet, geduldig blijven wat erg moeilijk zal gaan.

Vandaag was het +/- 10 graden buiten,  wel stond er wat wind, maar daar heb ik geen last van gehad.
Het lopen zelf ging vrij goed, tussendoor kleine stukjes gewandeld om water te kunnen innemen.
Drinken tijdens het hardlopen is iets wat mijn lichaam echt niet wil.

De Kalenji hardloopbroek zat lekker, al kon hij deze temperatuur net aan.
Op warmere dagen zal de broek het zeker beter doen.

Superblij ben ik dat het hardlopen zo goed gaat.
Dit had ik na mijn herseninfarct echt niet verwacht dat mij ik dat weer zou kunnen.
Sporten is voor mij erg belangrijk, het geeft me energie om door te gaan.
Het verbeterd mijn lichamelijke- en geestelijke conditie.
Door het sporten kan ik makkelijker accepteren wat mij is overkomen en wat ik daar aan overgehouden heb.
Vooruit kijken naar de toekomst is wat ik doe, achterom kijken heeft geen zin, dat is gebeurd en kan niet worden terug gedraaid.

Nu vraagt men mij, kun je je zelf redden?
Nu lukt mij dat erg goed, 4 jaar terug was mijn antwoord vast heel anders geweest.

Bij vooruit kijken moet je niet in jaren gaan denken, over het algemeen kijk ik maar 1 dag vooruit.
Ik plan wel dingen vooruit maar ik weet niet hoe ik mij op die zal gaan voelen.
Dat is soms lastig als anderen mij vragen voor iets wat later zal plaatsvinden.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews