donderdag 11 februari 2016

@pixiebodywear @sportqlip Nieuw Sport shirt Rood en eerste hardllop rondje met Sportqlip.

Vanmiddag 5,56 km hardgelopen.
Deze keer met de Pixie hardloopbroek en nieuwe sport shirt.
Een fijne shirt om te dragen, past goed.
De kleur is rood geworden, ik wilde ook graag blauw ik heb kop of munt gedaan en daaruit is het rood geworden.
Hoewel de zon scheen is het maar 8,3 graden.
Daarom toch maar een thermo shirt er bij onder aan getrokken.
vanmiddag lekker tempo gelopen, soms even kort stukje wandelen tussendoor.
Afgelopen nacht slecht geslapen dat kon ik wel merken tijdens het lopen.
Net of ik niet helemaal uitgerust was.
Vanmorgen bij de huisarts mijn bloeddruk en gewicht weer laten opmeten.
Bloeddruk: 130/80 en gewicht met kleding 80kg is toch erg netjes.
Daarna de bus genomen naar WZA Assen, naar Hans.
Hij had ook een slechte nacht gehad en was vanmorgen ook moe.
Wel was er goed nieuws hij ging naar een 1 persoons-kamer.
Langzamerhand is er steeds meer vooruit gang, het zal nog wel een lange weg gaan worden.

Vandaag kwam met de post de Sportqlip binnen.
Deze vanmiddag gelijk gedragen met hardlopen.
Het is wel makkelijk mocht er wat gebeuren dat anderen kunnen weten wie ik ben.
Het geeft ook wel een veilig gevoel, omdat ik meestal alleen loop, maar ook het thuisfront kan dan wat geruster zijn.


Regelmatig sporten kan mensen een grotere hersencapaciteit opleveren.  www.nu.nl
Nu weet je waarom ik zoveel sport.
Eerst klein beetje wandelen, toen op de easyrider driewiel fiets.
En nu doe ik ook aan hardlopen.
Sporten kost mij veel energie, maar het levert mij ook heel veel op.
Nu ben ik echt geen gezondheids freak, ik blijf genieten van het leven, maar ook blijf ik lekkere dingen eten.
Van sporten krijg ik trek, heb het idee dat ik daardoor ook meer ben ga eten.
Natuurlijk let ik wel op wat ik eet, lekkere dingen laat ik echt niet staan.
En wat is nu gezond, elke dag hoor je wel weer wat anders.

 
 www.driewielerzitfiets.nl  is mijn andere website waarop je mijn avonturen op de fiets kan mee lezen en zien (foto's)
Afgelopen tijd is het wat rustig op die site, het weer werkt ook niet echt mee om lekker te gaan fietsen.
Nu zeggen ze dat het voorjaar 6 weken vooruit loopt dan wat het eigenlijk zou moeten zijn.
Mooi weer is er nog niet gekomen, dan kan ik weer lange fietsritten maken.
Dankzij het fietsen lukt het mij nu om met rechts te schrijven en ook het hardlopen lukt mij nu weer.
Maar ik wil nog veel meer.
Fietsen is ook sporten en je bent dan buiten en je komt nog eens ergens.
Van mij mag het mooi weer worden.

 

 


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews