vrijdag 19 februari 2016

@cwx_usa @Runkeeper @Menzis #hardlopen in mistig @Norg

Vanmorgen hardgelopen in een mistig Norg.
Na een nacht van veel verschillende herinneringen aan Hans was het lekker om een ronde te hardlopen.
Door het lopen lukt het om mijn gedachten weer een beetje op een rijtje te kunnen krijgen.
Afgelopen 4 weken waren vel met stress en onwetendheid.
Na toch een sprankje hoop en een klein positief blik op de toekomst ging het opeens heel snel de verkeerde kant op.
Zaterdag 13 februari is Hans vredig bij ons weggegaan.
Gistermorgen 18 februari is Hans in een klein besloten groep gecremeerd.

Het was vanmorgen +2½ graden buiten, met de Insulator Stabilyx tight was dat geen probleem.
Wel zat ik vanmorgen te twijfelen als ik korte- of lange sokken moest gaan aantrekken.
Ik gekozen voor de lange sokken, vanmorgen heb ik geen last van koude enkels gehad.
Ik kon wel goed merken dat het mistig was, doordat het erg vochtig was had ik eigenlijk geen behoefte aan vocht.
Door gewoon te happen met de mond tijdens lopen kreeg ik al genoeg vocht binnen.
Ik heb wel eens van de stelregel gehoord dat je je moet kleden alsof het 10 graden warmer is buiten.
Voor mijn linkerhelft van mijn lichaam zou dat geen probleem zijn, de rechterkant daar tegen moet ik wel goed aankleden tegen de kou.
Halve hardloop kleding ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik kleed mij dus goed aan, ik heb het liever te warm dan te koud.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews