dinsdag 9 februari 2016

@cwx_usa @cwxbenelux @ThunderSportsNL @pixiebodywear Hardlopen kost energie!

Als NAH getroffene kost hardlopen mij veel energie.
Sinds het mij weer lukt om te kunnen hardlopen (november 2014) gaat dat steeds beter.
Door de CWX tight die mijn benen steun geven, waardoor ik de kracht beter kan verdelen.
Ook de andere sportkleding die ervoor zorgen dat ik het hele jaar kam blijven lopen.
Vanmorgen ook weer een lekker rondje gelopen van 9 kilometer.
Het ging erg lekker, luisterend naar alle vogel geluiden, het leek wel voorjaar daardoor.
Wel was ik een beetje gestrest voor vanmiddag, tijdens het lopen kan ik vrij goed nadenken over van alles en nog wat.

Vanmiddag gesprek met de Arts over hoe en wat met Hans.
Toen ik bij hem kwam begon hij breed te glimlachen.
Ik besefte het niet direct tot ik het zag, de buis van ademhalings-apparaat was eruit.
We konden met elkaar praten, wat was dat fijn, niet alleen maar ja of nee geknik meer.
Ja het gaat goed met Hans, maar alles kan nog wel lang duren voordat hij weer thuis is.
Dat hoop ik natuurlijk wel heel veel.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews