woensdag 20 januari 2016

Buiten sporten? of toch maar binnen blijven!

Vanmorgen wilde ik buiten gaan sporten.
De temperatuur was boven het vriespunt, denk dat is goed te doen.
Op het moment dat ik mijn sportkleding wilde aantrekken voor een rondje hardlopen buiten begon het te sneeuwen.
Doordat de grond nog bevroren is werd het meer een ijsbaan overal.
Glad ondergrond is niet voor mij weggelegd.
Vallen vind ik niet erg, maar wat ik er aan over kan houden dat wil ik echt niet.
Dan toch maar binnen gesport op de crosstrainer, muziek op de achtergrond erbij en zweten maar.

Morgen het weer maar afwachten, de voorspelling is voorlopig einde van dit koude front.
De komende dagen afwachten hoe het allemaal gaat komen met het weer.
Gelukkig heb ik ook nog andere mogelijkheden om te kunnen sporten.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews