vrijdag 11 december 2015

@ThunderSportsNL Getraind op de Crosstrainer ipv rondje hardlopen buiten.

Na een week last van mijn maag/buik te hebben wilde ik eigenlijk vandaag een rondje hardlopen buiten.
Startklaar met mijn ThunderSports shirt en broek wilde ik beginnen toch eerst maar even naar het toilet.
Op het moment dat ik nu wilde beginnen bedacht ik me dat de afstand naar het toilet buiten wel erg groot werd.
Daarop besloten om dan maar binnen op de Crosstrainer te gaan trainen.
Achteraf gezien de juiste beslissing en blij dat toilet dicht bij was.

Tijdens het trainen heb ik flink gezweet, voornamelijk op het hoofd.
Door de Climabalance tight en Thundershirt had ik verder geen last oververhitting of een klef gevoel, mijn spieren bleven hierdoor goed op temperatuur.
Helemaal 100% ben ik nog niet, maar het voelde heerlijk om te trainen de schadelijke stoffen weer uit je lichaam zweten.
Komend weekend druk met veel dingen, hoop maandag weer een lekker rondje te kunnen hardlopen.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews