zondag 20 december 2015

@loopmaatjes @Runkeeper @Menzis #MenzisSamenGezond Vroege morgen loop

Vanmorgen op tijd een rondje hardgelopen in het donker.
Met reflecterend sportarmband om was ik wel goed zichtbaar.
Voor mij was dit voor het eerst dat ik hardgelopen heb in het donker.
Met mijn evenwicht storing was dit lastiger dan ik dacht.
Ik zie met mijn ogen als ik nog rechtop blijf, in het donker zag ik veel minder, rechtop blijven werd daardoor een heel stuk moeilijker.
Ondanks dit probleem heb ik wel goed kunnen lopen.
Afwisselend van wandelen, hoog tempo hardlopen en zelfs een sprintje tussendoor voelde het goed aan vanmorgen.

Nu zeg ik wel samengezond, maar vanmorgen was ik alleen tijdens het lopen.
Enerzijds zou ik graag met een groep samen willen sporten, elke dag is niet gelijk voor mij.
Ik kan me goed voelen op een dag, maar de volgende dag wil het helemaal niet.
Wanneer dat is weet ik niet, dat maakt het erg lastig voor mij om vaste dagen te gaan sporten.
Op de dag zelf kan het erg verschillend zijn.
Nu doe ik graag mee met sport evenementen maar als het niet gaat dan houd het op, ook al wil zo graag.

Sporten kost mij erg veel energie, gelijkertijd levert het me ook erg veel op.
Als ik denk de juiste balans gevonden te hebben tussen sporten en rusten, gaat dat niet altijd op.
Elke nieuwe dag is weer anders voor mij, een uitdaging om het vol te houden die dag.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews