donderdag 24 december 2015

@ThunderSportsNL @StLoopsportNorg @loopmaatjes Hardlooprondje in bossen @Norg

Vanmorgen 5 kilometer hardgelopen, onderweg aantal loopmaatjes en fietsmaatjes tegen gekomen.
Het was droog en een beetje wind, toen ik thuis kwam begon het hier even te regenen.
Het lopen ging goed vanmorgen, met de shirt en broek van Thundersports was het qua temperatuur zeer goed te doen.
Tijdens zeer koude dagen nog niet kunnen ervaren, sinds ik deze kleding heb nog geen koude dagen gehad.
Mocht de winter alsnog komen ben ik daar zeker niet bang voor dat het dan niet goed komt.
Shirt en broek houden lichaam goed op temperatuur, geen last van klemmend zweet gehad, gewoon lekker lopen zonder geiriteerd te zijn door zweet.

Op 2 januari doe ik mee aan de recreatieve winter triatlon in Norg.
Met lopen en zwemmen heb ik geen moeite mee ( om te doen dan) maar spinning is een ander verhaal.
Dit heb ik nog nooit gedaan, ik heb niet voor niets een driewiel zitfiets.
De meeste angst heb ik dat ik het niet kan volhouden met mijn rechter arm, mezelf recht op te kunnen houden op de fiets.
Het is 20 minuten, meer dan mijn best kan ik niet doen, maar ik ga ervoor.

Ik voel me goed door het sporten, maar het kost mij ook veel energie.
Daardoor moet ik wel regelmatig mijn rust nemen ook al wil ik dat niet om dat er meer is wat ik wil.
Sporten is goed voor je lichaam, ik vind het wel erg lastig om de juiste balans daar in te vinden.
Met dit soort momenten merk ik goed dat ik beperkingen heb.
Niet dat het me tegenhoud, integendeel ik vind het een uitdaging om dan wel iets voor elkaar te krijgen.

Afgelopen jaar erg veel niet leuke momenten meegemaakt.
Dat maakt een hoop erg zwaar om te kunnen blijven doen.
Beslissingen nemen die je liever niet zou doen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews