maandag 2 november 2015

@StLoopsportNorg Norger winter thriathlon 2016 @cwxbenelux @Norg #NAH

Vanmorgen 8 kilometer hard gelopen. Vandaag is het mistig hier in Norg, dit blijft de hele dag zo. Ondanks de mist, dat het koud aanvoelde, maar geen wind, ging het lopen super vandaag. Ik heb wel het idee dat het mij steeds makkelijker afgaat het lopen. Zeker door de CWX Insulator Tight, ondersteuning aan de benen en geschikt voor de koude dagen. Afgelopen januari was er een Norger Winter Triatlon. Mee doen lukte me toen nog niet. Nu zat ik te denken, lopen gaat me nu goed af maar spinning en zwemmen niet. Als er nu anderen zijn die wel kunnen zwemmen en/of spinning zouden we een team kunnen vormen. Misschien dan ook allemaal met NAH. Mocht je interesse hebben? Laat van je horen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews