donderdag 29 oktober 2015

@loopmaatjes @ThunderSportsNL @cwxbenelux @norg Vandaag 10k #hardgelopen Yessss

Vanmorgen voor het eerst 10 kilometer hardgelopen. Tijdens het lopen met Runkeeper de route bij gehouden. Een jaar geleden was dat nog 0, nu lukt het om 10 kilometer te kunnen hardlopen. Met een temperatuur van 12 graden was het toch goed te doen. Ik heb het niet koud en te warm gehad, de Climabalance broek en Thundershirt deden hun werk goed. De laatste tijd ging het lopen qua conditie goed, had echt iets van nu moet het toch lukken om de 10K te kunnen lopen. Fietsen en wandelen heeft goed geholpen met het bewegen. Na 5 jaar lukt het om ook weer te kunnen hardlopen, dat lijkt makkelijk maar mijn hersenen gaven niet de commando's naar mijn rechter been. Dat geld ook voor het schrijven, door het bewegen voelde ik me steeds beter en beter, dat gaf mij ook de wil om door te zetten. Wat uiteindelijk geleid heeft tot het kunnen lopen en schrijven. Dat is zeker niet het enige, veel andere dingen wat ik leuk vind om te doen gaat nu veel makkelijker en houd ik dat ook goed vol. Nu op naar 28 november voor 9km rennen in het bos. Stichting Loopsport Norg

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews