maandag 19 oktober 2015

@ThunderSportsNL @cwxbenelux @cwx_usa Hardloop rondje @Norg

Vanmorgen een rondje hardgelopen in Norg. Met een temperatuur van 11 Graden, geen wind wel vochtig buiten was het goed te doen voor mij. Vandaag voor de eerste keer de Clima Balance Control aangehad tijdens het lopen. De broek zorgde ervoor dat de benen op gelijke temperatuur bleven, niet koud en/of te warm. De volgende keer samen met ThunderShirt Men Black moet ik toch bestand zijn tegen warm en/of koud weer. Moet wel eerlijk zeggen ik miste wel iets aan de broek. Ik miste de steun die de Stabilyx Tight mijn benen geeft. Helemaal afhankelijk van deze tight wil ik ook niet zijn, voor mezelf vind ik het ook prettig om eens zonder deze steun te lopen. De Stabilyx geeft me wel extra steun, in het op tillen en weer meer zetten van mijn been maar ook algehele balans te houden. Met allebei ben ik zeer tevreden, het lastige vind ik het welke ik nu kiezen wat ik ga dragen tijdens het lopen. Een topsporter wordt ik niet meer, maar het lopen gaat nu erg lekker, hoop dat zeker nog jaren te kunnen blijven doen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews