maandag 26 oktober 2015

@StLoopsportNorg @loopmaatjes @Norg @cwxbenelux Hardloop rondje trainen voor de #Herfstcross

Vanmorgen een lekker rondje hardgelopen. Zaterdag 28 wil ik de Herfstcross in Norg lopen. Afgelopen week niet kunnen lopen, veel last van (soort) kramp en stijve spieren in mijn rechterbeen, dit trok door naar mijn rug. Hier heb ik al wat langer last van, grootste probleem is stress, spanning en onzekerheid. Dit heeft effect mijn hersenen en dat beïnvloed de spieren weer. In het begin ging het niet zo lekker, op een gegeven moment lukt het me toch om meer te ontspannen waardoor het lopen toch beter ging. Gelukkig hielp de Insulator Stabilyx Tight ook goed mee. Vandaag alles verhard gelopen, de volgende ronde ook onverhard. Dat is anders lopen dan op verhard, een stuk zwaarder voor mijn knieën. komt vast wel goed. De wil is er, een super tijd hoeft van mij niet. Zeker als je bedenkt dat ik een jaar geleden niet kon hardlopen. Nu een jaar later durf ik deze cross te lopen, ipv alleen er naar te kunnen kijken. Ik ga ervan uit dat willen bewegen je enorm helpt om je lichaam te laten verbeteren, niet alleen met NAH maar met alles. Met zeggen dat je het niet kunt kom je niet verder. Denk dat ik me wel als een voorbeeld kan noemen dat zolang je maar wilt je het ook lukt.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews