maandag 12 oktober 2015

@loopmaatjes @cwxbenelux @ThunderSportsNL Fris hardloop rondje @Norg

Vanmorgen 5,6 km hardgelopen. Het was frisjes buiten, in het begin dacht ik dat ik meer bovenkleding aan moest hebben. Maar met de ThunderShirt Men Black was de kou snel weg en bleef ik goed op temperatuur ondanks kou en gezweet van mij zelf.
Met de Insulattor Stabilyx tight geld hetzelfde voor mijn benen, en met de extra steun van de tight wat het lopen bevordert. Afgelopen weken waren vol met spanning en stress, helaas gevolgd verdriet. Na een zware tijd en toch willen doorgaan heeft ze verloren van Hodgkin (kanker). Afgelopen Dinsdag is ze overleden. De dagen erna voelde voor mij meer dat je geleefd werd, door geregel van alles en nog wat. Nu begint de bezinning en de verwerking voor mij pas. Het rondje hardlopen vanmorgen helpt mij goed om even er tussen uit te kunnen, mijn gedachten opzij te kunnen zetten.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews