zaterdag 3 oktober 2015

@cwxbenelux @cwx_usa #Kloosterveste Run 2015 @Assen Video

Vanmiddag de 5km gelopen tijdens de Kloosterveste Run in Kloosterveen. Toen ik op de fiets onderweg naar de run fietste, was het bewolkt en zelfs wat fris te noemen. Na ophalen startnummer, stretchen brak de wolkendek en kwam de zon erdoor. Het was nu zeker niet fris te noemen, bijna warm om te moeten lopen. Om 13.30 klonk het startschot, en kwam een hele grote groep lopers in beweging om 5km te gaan lopen. In het begin vond ik het moeilijk om een lekker looptempo te vinden. Vanaf de 2e ronde ging dat een stuk beter en kon ik het goed volhouden.
Klik HIER voor uitslagen en video. een mooi resultaat, denk als de eerste 2km beter gingen het een nog snellere tijd was geweest. Bijna nu een jaar ben ik weer aan het hardlopen, helemaal gesteund door de CWX-Tights gaat dit me steeds beter af. De tights geven mijn benen de steun die ik nodig heb om stabiel te kunnen blijven lopen. Deze zal ik de komende tijd goed kunnen gebruiken. Ik heb me opgegeven voor de Cross in Norg op 28 november, dat is een cross van 9km in het bos. Hoop dat het niet te koud dan voor me wordt.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews