woensdag 30 september 2015

@cwxbenelux Vanmorgen #Hardgelopen trainen voor de @kloostervester op zaterdag 3 oktober

Vanmorgen een ronde hardgelopen. Stevig tempo aangehouden, wil zaterdag een mooie tijd neerzetten voor mezelf. Ik heb veel zin in om zaterdag te lopen, benieuwd wat mijn tijd nu zal worden op de 5km. Tijdens de Assenrun ook 5km hardgelopen met een tijd van 28 minuten. Sneller zou ik fantastisch vinden, maar dat is niet mijn prioriteit. Meedoen en lekker kunnen lopen vind ik het belangrijkste. Met de #CWX Stabilyx Tight aan moet het goed komen. Dankzij deze tight gaat het lopen gaat het lopen veel beter dan in het begin. Aan de broek zal het niet liggen, presteren moet ik zelf doen. Maar met hulp om te kunnen presteren ben ik zeer blij mee.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews