woensdag 2 september 2015

@loopmaatjes @Menzis @pixiebodywear @Vistaprint Negatieve omzetten in positieve energie

Vanmorgen ruim 8km hardgelopen. Negatieve omzetten in positieve energie geeft meer energie, tot op heden nog niet zo'n lange afstand kunnen hardlopen. Gelopen route van vandaag op #Runkeeper De Pixie hardloopbroek was vandaag met dit weer heerlijk om te dragen, niet te warm of te koud. De bedrukking blijft tot nu toe ook goed zitten, zelfs nadat de broek al meerdere keren gewassen is. Dit in combinatie met ontspannend hardlopen ging het super vandaag. Ondanks dat ik 6 jaar geleden niet veel meer kon en dacht niet meer te kunnen, doe ik het toch maar even. 12 september de Winkelrijk Marsdijkrun, 4 mijl hardlopen. Ik weet wel dat ik het kan, maar een doel stellen maakt het trainen daarnaar toe een stuk makkelijker. Dit geeft me de motivatie om door te zetten, een zo goed mogelijke prestatie te kunnen neer zetten. Vanmorgen ook een gedeelte zandpad meegenomen, in de herfst is er hier in Norg de herfstcross, dat is in de Langeloƫrduinen. Misschien dat ik dat ook ga proberen. Gisteren gefietst, heb wel het idee dat ik daardoor vandaag beter heb kunnen presteren. Fietsen vind ik erg leuk om te doen, en blijf dat zeker ook doen. Fietsen is een goede en leuke manier om mijn conditie op peil te kunnen houden, en je komt ook nog eens ergens. Soms is het wel lastig om beide goed te combineren. Dat is ook afhankelijk van de weer omstandigheden.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews