woensdag 16 september 2015

@ASICSeuropa @cwxbenelux @Runkeeper @ASICS Runningschoenen Gel-Oberon 9 met gel-demping

Vandaag voor het eerst met de asics schoenen gelopen, gesteund door de Insulator Stabilyx Tights ging het erg goed. De schoen eerst een aantal dagen in huis aangehad, om in te lopen maar ook om goed de veters te kunnen afstelen. Vandaag voor het eerst mee hardgelopen en gelijk voelden en zaten ze perfect. Samen met de insulator stabilyx is dit een goede combinatie om goed te kunnen presteren. Ik ben nog zoekend naar welke schoenen bij mij het beste passen. Door het verschil in kracht van rechter en linker been maakt het dat vaak nog erg lastig. Maar steeds meer leer ik mijn lichaam goed kennen en aan te voelen wat wel/niet prettig is. Het lopen zelf gaat steeds meer op een ontspannende manier. Lekker lopen en genieten hoe het gaat. Merk het ook steeds meer bij het fietsen, het is voor mij makkelijker geworden om langer en meer kracht te kunnen leveren. Tot op heden heeft het mijn evewicht probleem nog geen verbetering gebracht, maar wie weet. Gelopen route vandaag via Runkeeper

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews