zaterdag 22 augustus 2015

Wel/niet #hardlopen om pijn in rechter enkel

Afgelopen donderdag morgen bij terug komst na het hardlopen had ik wat last van mijn rechter enkel. Het laatste stuk op een hobbelig voet pad gelopen, dacht dat het daarvan kwam en het wel over gaat. Vrijdag middag toch maar bij de huisarts langs, het voelde ook niet zo als linker enkel. Nu voel ik erg weinig van binnen aan mijn rechterkant. Ik voel geen pijn maar meer een soort van irritatie. De huisarts vond het wel nodig dar er röntgen foto's van werden gemaakt, daarop met de bus naar het ziekenhuis in assen gegaan. Nu eerst de uitslag van de foto's afwachten, dan bepalen wat er verder moet volgen en hoe dit de volgende keer te voorkomen. Nu baal ik enorm dat ik nu even niet kan hardlopen en fietsen. Daarvoor heb ik er nu teveel last van. Een aantal dagen rust houden en hopen dat het over gaat. 12 september en 3 oktober heb ik een hardloop wedstrijd gepland, die wil ik wel graag lopen. Maar daarvoor moet ik wel kunnen blijven trainen natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews