dinsdag 18 augustus 2015

@Loopmaatjes @cwxbenelux hardloop ronde met de Insulator Stabilyx Tight

Vanmorgen een ronde gelopen in nieuwe CWX Tight. Een nieuwe tight is altijd even wennen. Maar deze beviel goed, ik heb wel het idee dat deze tight mij wat minder steun geeft dan de Stabilyx Tight. Daar heb ik geen problemen mee, de ene keer loop ik met de Stabilyx en de andere keer met normale tight. De overgang vind ik dan wel groot, de Insulator lijkt daar mooi tussen in te zitten. De Insulator is voor mij een goede aanvulling voor mijn training om te kunnen hardlopen. 12 september wil ik met de MarsdijkRun meedoen en 3 oktober met de KloostervesteRun. Daarvoor moet ik wel blijven trainen, het gaat me niet om de snelheid maar dat ik het kan doen. Ruim 6 jaar geleden dacht ik niet dat ik ooit weer kon hardlopen. Opdat moment kon ik bijna niets meer, ja wat liggen op bed. Zelfs na een herseninfarct met NAH tot gevolg is dat nu gewoon mogelijk. Met mijn moeder gaat het helaas al een tijdje niet erg lekker, ze ligt nu weer bijna 2 weken in het ziekenhuis. Elke keer is er wat anders wat weer tot nieuwe onderzoeken en mogelijkheden leid. Zelf vind ik het lastige om elke keer weer te moeten afwachten op de uitkomsten en hoe en wat verder te gaan. De ene keer heb ik er weinig last van, maar afgelopen nacht de hele nacht er aan liggen te denken. Vanmorgen een hardloop rondje gedaan, dat hielp goed om even mijn gedachten los te kunnen laten en mijn hoofd leeg te kunnen lopen. Hardlopen en fietsen zijn een soort van uitlaatklep, negatieve energie eruit en om nieuwe schone energie te kunnen opbouwen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews