vrijdag 7 augustus 2015

@Runkeeper @loopmaatjes @cwxbenelux hardloop ronde @Norg

Vanmorgen een rondje hardgelopen. Het lopen zelf ging goed, dankzij de Stabilyx Tight leek het net alsof ik zweefde. Afgelopen woensdag met gewone hardloop tight ging het ook goed met lopen, door te wisselen van Stabilyx en gewone hardloop tight probeer ik de beenspieren zoveel mogelijk te trainen. Vandaag was het vochtig benauwd buiten, vond ik tenminste. Hierdoor last van het ademhalen, ik had soms moeite om voldoende lucht te kunnen happen. Als het even niet meer goed lukte om te ademhalen ging ik een stukje wandelen. Een topsporter wordt ik niet, zolang ik plezier houd en het lukt om te kunnen hardlopen blijf ik het zeker doen. 12 september in Marsdijk probeer ik 4 mijl te lopen. Door dit soort dingen lukt het me goed om mezelf een beetje te kunnen dwingen om te lopen. Ik zeg altijd als het lukt dan lukt het mij, beloven die ik meestal niet. Elke dag kan ik me anders voelen of het lijf werkt even niet mee.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews