woensdag 5 augustus 2015

@pixiebodywear @raisinhope_nl @WinkelrijkMarsd #hardlopen outfit voor 12 september klaar.

Vanmorgen hardgelopen in hardloopbroek heren van Pixie Sportkleding. vanmorgen ging het lekker, de broek beviel goed. Voor 12 september ben ik er klaar voor. Mede door het fietsen lukt het mij om weer te kunnen hardlopen. Dat is wat Raisin Hope Foundation ook wil bereiken dat iedereen de mogelijkheid kan krijgen om te kunnen fietsen. Daarom mag ik me ook ambassadeur van de Raisin Hope Foundation noemen. Graag zou ik de Foundation hier in het noorden meer bekendheid willen geven. Dat meer mensen beseffen wie en wat de foundation is en het belangrijkste voor wie! Niemand heeft vrijwillig voor een hersen bloeding/infarct gekozen. Dit kan je en leven en van je omgeving helemaal op zijn kop zetten. Bewegen is een belangrijk onderdeel van herstel, opdat iedereen de mogelijkheid moet hebben om te kunnen bewegen, en fietsen help daar erg goed mee. Raisin Hope wil daarom een fietsen netwerk opbouwen om iedereen de mogelijkheid te kunnen geven om te kunnen fietsen. Mijn looprondje van vanochtend via #runkeeper

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews