zaterdag 8 augustus 2015

Klimmen tijdens de Veldslag om Norg 2015 op de Weperbult

Vandaag was de slag om Norg. Vorig jaar de start gezien, dit jaar ben ik naar de Weperbult gegaan. Bij aankomst de eerste keer naar boven was voor de meesten nog goed te doen, hoe verder op het parcours en al meerdere malen omhoog en omlaag gefietst te hebben was deze helling al een stuk moeilijker voor de meesten om omhoog te kunnen komen. Ontzag voor deze fietsers dat ze dit toch voor elkaar krijgen, en dan ook nog eens 70km tot 100km fietsen vandaag. In 2009 wilde ik ook op de atb beginnen, in de winter ervoor bezig geweest om atb bike op te knappen. Helaas verliep dit allemaal toch even anders. Nu sta ik aan de zijkant te kijken en genieten wat zij toch maar doen. Ik ben wel blij dat ik dit allemaal kan mee maken, en dat ik op de fiets van Norg naar de Weperbult kon fietsen en weer terug.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews