woensdag 1 juli 2015

#Hittegolf in Nederland

Woensdag is het op veel plaatsen in Nederland tropisch warm. Het kwik stijgt landinwaarts tot boven de 30 graden. Dat meldt Weerplaza woensdag. Deze warme temperaturen zijn niet zo mijn goede dagen. Ik heb de eerste dagen het daar erg moeilijk mee, de eerste 2-3 dagen moet ik er eerst aan wennen, dan gaat het weer. 25 Graden vind ik wel warm genoeg, dat vind ik mooi genoeg. De komende dagen tussen binnen en buiten switchen, zo hoop ik deze dagen door te komen. Afgelopen dagen in het Bewegings centrum en de Brinkhof geweest. Zondag een dance-event in Bewegings centrum, en maandag en dinsdag musical van groep 8 van de hekakker uit Norg. De Culturele raad is gevraagd voor ondersteuning licht en geluid. Dat vind ik erg leuk om te doen, het is vaak even aanpoten, maar ook erg leuk.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews