dinsdag 30 juni 2015

@raisinhope_nl Fietsen is bewegen, verbetering en herstel voor iedereen.

Fietsen is bewegen, verbetering en herstel voor iedereen. Dat geld voor mij, maar denk dat dat voor iedereen is. Daarom ben ik ook Ambassadeur van de Raisin Hope Foundation De Raisin Hope Foundation zet zich in om een netwerk van aangepaste fietsen op te zetten. Door op veel plaatsen een fiets te hebben, kunnen mensen met NAH gratis deze fiets lenen om te kunnen fietsen. Niet iedereen is in de financiƫle mogelijkheid om zelf een fiets te kunnen aan schaffen, dan is dit netwerk ideaal voor diegenen die een fiets niet kunnen betalen, maar wel graag willen fietsen. Fietsen is bewegen en dat is goed voor je lichamelijk en geestelijk gesteldheid. Mij heeft het enorm vooruit geholpen. Ik kan nu veel meer, uithoudings-vermogen is gegroeid, ik kan nu veel meer en langer ergens aan mee doen. Vind het heerlijk om lange stukken te fietsen. Lekker aan het fietsen, mijn gedachten op rust zetten en gewoon genieten van de omgeving. Gewoon even uit de dagelijkse sleur zijn, dat vind ik het prettigst. Door het fietsen is ook het lopen voor mij enorm verbeterd, ik kan weer schrijven met mijn rechterhand. Dat gun ik dus iedereen, het kunnen fietsen om zichzelf te kunnen verbeteren.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews