donderdag 14 maart 2024

Op de fiets naar Leek starnummers halve marathon Leeksterlenteloop halen.

Vanmorgen op de fiets naar Leek.

Het zou vandaag een heerlijk voorjaarsdag worden.

Niet te dik aangekleed de zon scheen een beetje.

Toch viel het mij erg tegen onderweg voornamelijk door de frisse wind die er stond.

Ik was blij dat ik handschoenen had aan gedaan bij vertrek.

Begin van de rit had ik de wind tegen nadat ik de wind meer in de rug kreeg leek het mee te vallen.

In Leek aangekomen bij Unive het startnummer van mij, en het startnummer van Brigitte opgehaald.

Daarbij kreeg elk startnummer een bidon erbij, makkelijk voor mij op de fiets en voor Brigitte op haar framerunner.

Een jaar geleden werd de halve van Haren afgelast ivm sneeuw.

Een week later in Leek was het prachtig weer zat iedereen buiten op het terras te genieten van de sporters en het mooie weer.

Zaterdag 16 maart lijkt niet zo mooi als een jaar geleden te worden.

Hopelijk blijft het droog, en weinig wind, die dag.

Vorig jaar heb ik niet meegedaan met de halve marathon.

Brigitte moest toen alleen lopen.

Dit jaar doen we beide mee, Brigitte start 3 minuten eerder dan de andere lopers hierdoor hebben wij geen last van elkaar, en kan iedereen een eigen halve marathon hardlopen.

Zelf hoop ik binnen 2 uur en 15 minuten te finishen zaterdag.


Na leek werd het een beetje zonniger, maar ik had op de terugweg de wind tegen.

dan voelt de buiten temperatuur gelijk een stuk koeler aan.

De Multicolor rijlegging Active Rider met full grip met een zomerse all over print kon vandaag net.

De brede elastische taileband zorgde dat de legging goed bleef zitten, geen last van knellingen gehad.

Ik was blij dat ik de Etna Ritsshirt met teddy voering droeg.

Andorra is een extreem comfortabel en duurzaam jack met verwarmde teddy aan de binnenkant, buitenkant en kraag.

Daardoor erg geschikt op koelere dagen als vandaag te dragen.

Vandaag toch enorm genoten van de fietsrit om overal onderweg het begin van het voorjaar te kunnen zien.




Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews