woensdag 1 november 2023

De Beweegreis


 Op 31 oktober vindt het congres “De Beweegreis'' plaats in Assen. Waar begint de beweegreis voor de 35% die wel wil bewegen maar niet in beweging komt? Het begint bij het eerste contact, de eerste uitnodiging. Tijdens dit congres zul je ontdekken hoe je deze 35% kunt bereiken en je zult meegaan op de beweegreis.

Dinsdag morgen ben ik naar station Warenhuis Vanderveen gefietst om daar op te stappen voor deze reis.

Ik wilde mijn fiets parkeren bij Bicicletteria Fietsenwinkel in Assen.

Op het raam zat een papier geplakt met Per direct gesloten!

Mijn fiets dan naast de ingang bij Vanderveen buiten gestald.

Om binnen bij het congres te komen moest ik mijn ticket laten zien aan de conducteurs van deze reis.





Daar kregen wij dit kaartje om dit te vertellen aan Ben, www.benartwork.nl, waarbij een karikatuur van je maakte.

Als de karikatuur klaar was dan konden we deze ophangen aan de lijn die aan de zijkant van de ruimte hing.




Uit mijn eigen ervaring verteld waarom ik niet "gewoon" mee doe met bewegen met anderen.

Net als de andere ervaringsdundigen die aanwezig waren.


Tim Knol vertelde een mooi inspirerend verhaal over waarom hij is begonnen met bewegen, hoe het nu gaat.

Afwisselend zingend en praten vertelde Tim zijn verhaal .

Met name over het wandelen, om 15.00 ging Tim wandelen om onderweg muziek te spelen.

Daar was ik te vermoeiend voor, ik heb thuis de filmpjes van onderweg bekeken en geluisterd.




Ik heb wel een positief gevoel over gehouden aan deze dag, dat iedereen graag aan het werk wilde om met deze 35% aan het werk te gaan om toch te gaan bewegen!

Sport Drenthe



Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews