donderdag 14 september 2023

Uitkijktoren in Norg

 

Brrr het was best nog wel frisjes buiten vanmorgen.

Na een koude nacht duurt het even voordat de zon de lucht wat opgewarmd heeft.

Maar wat het fijn om in het bos te wandelen.


Op een paar plaatsen lag er nog best veel water van de regenbuien van gisteren.

De grond was dus nog vochtig, maar geen last van grote plassen water gehad.

Soms was het even helemaal stil ik voelde mij toen helemaal alleen in het bos.

Toen begonnen de vogels, en het verkeer weer geluid te produceren.

Helemaal stil zal het hier nooit gaan worden.



Er zijn niet alleen vogels, reeën, eekhoorntjes en andere kleine dieren in het bos.

Hier in Norg leeft ook een reuzen slang.

Wel een hele rustige slang, deze bleef stil liggen zodat ik een foto kon maken.

Er is ook een reuze slak als er nog andere reuze dieren  zijn dat weet ik niet.

Misschien kom ik die nog eens tegen hopelijk blijven ze dan net zo stil liggen als de sang zodat ik een mooie foto kan maken.


Er zou hier vroeger ook een uitkijktoren hebben gestaan.

Vanuit de toren kon je over het bos heen kijken.

Dat is mij verteld.

Alleen de betonsteunen staan er nog zodat je kan zien dat er ooit hier eens wat heeft gestaan.

Zou het niet mooi zijn dat daar weer een uitkijktoren zou komen?




Dit zou hem moeten zijn geweest.

Ik heb deze toren nooit gekend.

Foto gevonden op:

https://www.geocaching.com/geocache/GC1W5VZ_belvedaire-norgerberg

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews