dinsdag 26 september 2023

4 mijl hardlopen in Thesinge tijdens de Thesingerun

 

Zaterdag 24 september ben ik samen met Brigitte gestart op de 4mijl in Thesinge van Thesingerun

Brigitte op haar framerunner, en ik zonder.

We zijn gelijktijdig gestart met mooi hardloop weer deze dag. 

Vorig jaar nat en harde wind.


De eerste bocht ben ik goed doorgekomen.

Al was ik voor de bocht al door heel veel andere hardlopers ingehaald.

Als je mijn hardloop snelheid neemt zie je ook wat onderweg.

De snelle lopers zien weinig denk ik, denk ik omdat ik zelf niet zo snel meer ben als vroeger.





Hier kwam Brigitte, als 3e vrouw, op haar framerunner over de finish.

Haar tijd 30:51







Gelukkig voor Brigitte was het droog, en hoefde zij maar een kleine 12 minuten wachten voordat ik over de finish kwam.

Heerlijk gelopen al ging het minder snel dan vorig jaar.

Mijn tijd is 42:06

Vorig jaar was mijn tijd 39:00

Ondanks het mooie weer, geen wind, was ik dit jaar langzamer.

Waarom weet ik niet, misschien door pijn aan mijn rechterarm dat dat doortrekt naar mijn hele rechterkant.

Ik zou het niet weten. Hopelijk een kortdurend inzinkje.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews