woensdag 30 december 2020

Knuffeldag @NPORadio2 #2021 #top2000

 Vanmiddag heerlijk gewandeld het was droog en de zon scheen!

Luisterend naar de Top2000 via mijn oortjes ging het wandelen erg soepel.


Mijmeren tijdens het wandelen dacht ik aan wat afgelopen jaar allemaal is gebeurd.

Belangrijker wat voor een jaar zal 2021 gaan worden.

Het belangrijkste zal zijn dat we weer mogen knuffelen.

Een knuffel dag wanneer het corona virus verslagen is en we geen afstand van elkaar hoeven te houden.

Een datum kan ik niet benoemen wel hoop ik zo snel mogelijk natuurlijk.

Afgelopen jaar was ook een sportief jaar voor mij.

Veel gewandeld, gefietst en hardgelopen want dit zijn sporten die ik kan en ook leuk vind om te doen.

2021 wordt hoop ik ook een sportief jaar en ik samen met Brigitte aan wandel-, fiets en hardloop evenementen mee kunnen doen.

Samen met heel veel anderen weer leuke dingen mogen doen om dit rot jaar achter on te kunnen laten.

Maar hoe een rot jaar 2020 ook was er waren gelukkig ook heel veel mooie momenten.

Momenten dat we allemaal één waren!

Iedereen alvast een voorspoedig 2021 gewenst.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews