vrijdag 7 september 2018

@RTVDrenthe @4MijlvanAssen @AirportNightRun Hardloop middag training

Vanmiddag 7,5 km hardgelopen, wel op een rustige tempo, ik was toch wat vermoeider dan ik dacht.
Eerst 5km gelopen, stuk gewandeld om daarna 2,5km te lopen.
Zaterdag 15 september 's middags de 4mijlvanAssen lopen, en 's avonds de Airport Night Run op Groningen Airport Eelde lopen.

4 Mijl heb ik eerder gelopen, de nightrun wordt voor mij de eerste keer.
Als winnaar geloot met een Facebook actie van RTVDrenthe, dan moet ik zeker mijn beste beentje voorzetten.
In beide evenementen heb ik enorm veel zin in, in het donker hardlopen op een vliegveld lijkt mij ook erg gaaf.
Wat ik wel geleerd heb dat winnen voor mij zal lukken, wel kan ik daardoor genieten onderweg en het allemaal gaan beleven.



Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews