zondag 16 september 2018

@RTVDrenthe @4MijlvanAssen @AirportNightRun 4MijlvanAssen en mobility service airport night run 2 hardloop evenementen op 1 dag.

Zaterdagmiddag om 14.00 was de start van de 4 mijl van Assen in Marsdijk.
Deze keer hoefden wij maar 1 ronde te lopen ipv afgelopen keren 2 ronden.
Zandpad en een stevige wind maakten het wel vrij zwaar.
Met een tijd van ruim 35 minuten ben ik daarom wel tevreden, mijn doel of beter gezegd dat hoopte ik, was onder de 34 minuten uit te komen, misschien een volgende keer dat het lukt.
Deze run zit in het programma van Assenruns, er komen nog een aantal runs die ik dan ook wil mee lopen.
De Stabilyx tight van CWX geeft ondersteuning aan  mijn knieĆ«n, hepen, bekken/core om te kunnen blijven presteren.
Stimulatie van mijn bloedcirculatie dmv de compressie geeft mij meer uithoudingsvermogen.
Samen met de mooie loopshirt van RunandCasual maakt het een mooie combinatie om in te hardlopen.

Dezelfde avond de Airport night run gelopen op en om vliegveld Eelde.
Dit had ik gewonnen met een facebook actie van RTVDrenthe.
Normaal zal ik geen 2 runs op dezelfde dag doen maar deze ervaring wilde ik zeker niet laten schieten.
Wanneer kun je hardlopen op een vliegveld?
Bij de startnummer kreeg je ook een hoofdlamp omdat het lopen in het donker was.
We moesten starten in het bos, de eerste paar kilometers gingen ook door het bos om daarna het vliegveld op te lopen.
Dat er tijdens het hardlopen gewoon een vliegtuig vlak naast je land waar kun je dat nu mee maken.
Mijn eerste Nightrun was dit maar wat een mooi en gave ervaring.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews