donderdag 19 juli 2018

@DecathlonNED @runandcasuals Pr op de halve marathon

Vanmorgen een Pr gelopen op de halve marathon, dat was ook niet zo moeilijk eerlijk gezegd vandaag was ook mijn eerste halve marathon ooit.
Maar ga niet zo onbezonnen zoals mij op een donderdag morgen in juli zomaar een halve marathon lopen.
Ik zou dat op een vrijdag morgen gaan doen!!
De eerste helft ging vrij goed en had ik nergens last van, vanaf daar werd het wel steeds een beetje zwaarder.
Omdat ik vanmorgen zo eigenwijs was en het wilde doen ben ik toch door gegaan.
Ik zou en moest deze afstand gaan lopen.
Helemaal op eigen kracht in korte broek ipv een cwx tight aan te trekken zodat ik geen last van mijn benen zou krijgen.
Maar ja, eigenwijs zij hé.
Trots ben ik natuurlijk wel op mijzelf dat het mij toch gelukt is en denk dat ik ik ook een mooie richttijd voor mij zelf heb neergezet.
Deze tijd moet toch zeker te verbeteren zijn.
27 oktober is er een halve marathon in Dwingeloo dit lijkt mij een mooie reden om daar op te gaan richten.
Tussendoor zijn er nog genoeg ander runs die ik wil gaan doen al zijn deze wel een heel stuk korter.
Ik weet nu dat ik het kan ondanks mijn beperkingen door mijn nah gaat het mij gewoon lukken.
Of de temperatuur moet dan + 22 graden zijn dan sla ik het even over.

Hu lekker met de beentjes op de bank de Tour de France kijken.
Herstellen met cwx broek.

Gelopen route klik HIER

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews